Božská
Katka

Všeobecné obchodné podmienky

pre predaj produktov/služieb predávajúceho

I. Úvodné ustanovenie a vysvetlenie účelu všeobecných obchodných podmienok

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej tiež uvádzané len skratkou „VOP") platia pre nákup produktov a služieb predávajúceho (ďalej tiež i len ako „digitálny obsah" alebo „ebook") cez webové rozhranie www.bozskakatka.sk
  2. Nákup produktov a služieb prebieha na základe Kúpnej smlouvy uzavretej medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Proces uzatvárania Kúpnej smlouvy je podrobne popísaný v čl. III. VOP. Tieto VOP sú dokumentom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej smlouvy a podrobne uvádza a vysvetľuje práva a povinnosti oboch strán kúpnej smlouvy, teda Kupujúceho i Predávajúceho. Dojednania, ktoré sú v Kúpnej zmluve odlišné od ustanovení VOP, majú prednosť (teda text Kúpnej smlouvy je nad textom VOP). VOP riešia i niektoré ďalšie otázky, ktoré s nákupom digitálneho obsahu alebo s užívaním internetových stránok www.bozskakatka.sk súvisia.
  3. VOP obsahujú informácie, ktoré potrebujete mať k dispozícii ešte predtým, než produkty a služby kúpite. Prosím, prečítajte si VOP starostlivo a v prípade, že k nim budete mať pripomienky či otázky, kontaktujte ma ešte pred objednaním produktov a služieb. Kontakty nájdete v čl. II. VOP. Tým, že kliknete na tlačidlo „Odoslať", mi totiž dávate signál, že jste VOP videli, čítali a súhlasíte s takým priebehom obchodu a spolupráce, aký tu popisujem.
  4. Vo VOP máte k dispozícii všetky podstatné informácie. Pre rýchlejšiu orientáciu je tu obsah:

II. Dôležité pojmy (definície)

  1. PREDÁVAJÚCI

Predávajúcim je: Mgr. Katarína Ryšánek

IČ: 05767300

DIČ: CZ684028292

S miestom podnikania: Čujkovova 1714/21, 700 30, Ostrava-Zábřeh, ČR

Zapísaný v živnostenskom registri

Kontaktný telefón: 774 349 722

Adresa pre doručovanie elektronickej pošty: podpora@bozskakatka.sk

  1. KUPUJÚCI

Kupujúci je ten, kto prostredníctvom webového rozhraní www.bozskakatka.sk uzavrie so mnou ako Predávajúcim Kúpnu smlouvu, a tým kúpi môj produkt alebo službu. Kupujúcim môže byť podnikateľ (podnikajúca fyzická osoba - SZČO alebo právnická osoba, napr. s.r.o. alebo akciová spoločnosť) a alebo spotrebiteľ.

  1. SPOTREBITEĽ

Spotrebiteľom sa podľa zákona rozumie fyzická osoba, ktorá nejedná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu povolania. Pokiaľ ste fyzická osoba a do objednávky uvediete IČO, budem mať za to, že Kúpnu smlouvu uzatvárate ako podnikateľ, a nie ako spotrebiteľ.

  1. SPOTREBITEĽSKÁ ZMLUVA

Je to Kúpna smlouva, v ktorej ako Kupujúci vystupuje spotrebiteľ. Podľa platných zákonov je spotrebiteľ viac chránený než Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom. Súčasne má predávajúci i viac povinností voči spotrebiteľovi než voči inému Kupujúcemu a je povinný poskytnúť spotrebiteľovi informácie stanovené tak občianskym zákonníkom, ako zákonom na ochranu spotrebiteľa. Je-li Kupujúcim iná osoba než spotrebiteľ, neužijú sa tie ustanovenia VOP, ktoré slúžia výhradne pre ochranu spotrebiteľa.

  1. ZMLUVA UZAVRETÁ DIŠTANČNÝM SPÔSOBOM

Je to taká Kúpna smlouva, ktorá je uzavretá prostredníctvom PROSTRIEDKOV KOMUNIKÁCIE NA DIAĽKU, t.j. je uzavretá, aby sa Predávajúci a Kupujúci nemuseli osobne stretnúť, pretože ju uzatvárajú cez webové rozhranie alebo prostredníctvom mailovej komunikácie, telefonicky alebo s využitím obdobných komunikačných prostriedkov. Náklady spojené s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä náklady na internetové pripojenie a telefónne hovory) si hradíte sami a nelíšia sa od bežnej sadzby účtovanej vaším operátorom resp. poskytovateľom internetového pripojenia. Uskutočnením objednávky výslovne súhlasíte s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

  1. ROZHODNÉ PRÁVNE PREDPISY

Sú to platné právne predpisy, ktorými sa riadi vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Ide najmä o zákon č. 89/2012 Sb., občiansky zákonník (ďalej tiež len „NOZ") a v prípadoch, keď je Kupujúcim spotrebiteľ, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebiteľa.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej smlouvy

  1. Kupujúci objednáva produkt alebo službu cez webové rozhranie, t.j. cez automatický objednávkový systém, odoslaním vyplneného objednávkového formulára.
  2. POPIS PRODUKTU ALEBO SLUŽBY

Na webovom rozhraní je uvedený podrobný popis ponúkaného produktu/služby vrátane uvedenia toho, čo obsahuje, komu je určený, čo čitateľovi môže priniesť a v akom formáte je poskytovaný. Je tu i podrobný popis bonusov, ktoré sú k produktu/službe poskytnuté. Všetky prezentácie uvedené na webovom rozhraní sú informatívneho charakteru. Ako Predávajúci nie som povinná uzavrieť Kúpnu smlouvu ohľadom týchto produktov. Ustanovenie § 1732 odst. 2. NOZ sa nepoužije.

  1. OBJEDNANIE PRODUKTU/SLUŽBY

Pre objednanie produktu/služby cez webové rozhranie slúži objednávkový/registračný formulár, kde ako Kupujúci vyplníte vaše meno, priezvisko alebo firmu, adresu, email, u podnikateľov IČ, DIČ, a zvolíte spôsob úhrady.

Pred odoslaním objednávky vám je umožnené skontrolovať a meniť údaje vložené do objednávkového formulára a prípadne ešte opraviť vzniknuté chyby a nezrovnalosti. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo „Odoslať".

O obdržaní objednávky vás budem informovať mailom zaslaným na vašu elektronickú adresu, ktorú ste zadali v objednávke. Informácia o obdržaní objednávky je zasielaná automaticky. Ak nie je v potvrdení uvedené, že objednávku prijímam, zašlem vám informáciu o prijatí objednávky v následnom e-maily. Do okamihu než je vám doručené potvrdenie o prijatí vašej objednávky, je možné telefonicky alebo mailom (na adresu uvedenú v čl. II. VOP) objednávku zrušiť. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky na vašu elektronickú adresu uvedenú v objednávke je Kúpna zmluva uzavretá.

V pochybnostiach vás môžem kontaktovať za účelom overenia pravosti objednávky a ak sa nepodarí pravosť objednávky overiť, má sa za to, že objednávka vôbec nebola podaná a takou objednávkou sa naďalej nezaoberám.

  1. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. Zmluva sa uzatvára v elektronickej podobe, tvoria ju vaša objednávka, jej prijatie z mojej strany a tieto VOP. Zmluvu archivujem v elektronickej podobe, nie je prístupná.

IV. Cena produktu/služby a platba

  1. CENA PRODUKTU/SLUŽBY

Na webovom rozhraní je vždy uvedená i aktuálne platná cena produktu/služby. Cena je platná po celú dobu, keď je na webovom rozhraní uvedená. Pokiaľ je uvedená akčná cena, je spolu s tým uvedené i za akých podmienok a do akej doby akčná cena platí. Vzhľadom k charakteru produktu/služby nevznikajú žiadne náklady na dopravu a ani ďalšie náklady spojené s jeho dodaním. Kalkulovaná cena uvedená v súhrne objednávky (t.j. predtým než kliknete na tlačidlo „Odoslať") je preto už konečnou cenou.

  1. Zjednanou kúpnou cenou je cena uvedená pri produkte/službe v okamihu odoslania vašej objednávky (uvedená v odoslanom objednávkovom formulári). Pokiaľ by došlo k zjavnej chybe pri uvedení ceny na webovom rozhraní (tým je myslený najmä preklep, chyba pri zadávaní ceny) alebo k podobnej chybe v procese uzatvárania Kúpnej zmluvy, potom nie som povinná vám za takú zjavne chybnú cenu produkt/službu dodať, a to ani v prípade, že došlo k automatickému potvrdeniu o prijatí objednávky. V prípade, že by už došlo z vašej strany i k úhrade tejto zjavne chybnej ceny, som oprávnená od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Ak nastane zmena kúpnej ceny v dobe medzi odoslaním vašej objednávky a jej potvrdením z mojej strany, platí kúpna cena platná v okamihu odoslania objednávky, ak medzi nami nedôjde k inej výslovnej dohode.
  2. Ak to nie je medzi nami výslovne dojednané inak, som povinná vám produkt/službu dodať až po úplnom zaplatení zjednanej kúpnej ceny.
  3. SPÔSOB PLATBY

Kúpnu cenu je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

  • Bezhotovostne bankovým prevodom na môj účet (platba trvá väčšinou 1 – 2 pracovné dni)
  • rýchlym bankovým online prevodom

Pokyny k platbe, v podobe zálohovej faktúry, obdržíte v maile potvrdzujúcom prijatie objednávky. Pri platbe, prosím, nezabudnite uviesť príslušný variabilný symbol, aby mohla byť platba rýchlo spárovaná a produkt/služba čo najskôr dodaná. Prípadné ďalšie spôsoby platby budú uvedené na webovom rozhraní alebo môžu byť medzi nami výslovne dohodnuté. Kúpna cena sa hradí v korunách českých.

  1. SPLATNOSŤ KÚPNEJ CENY

V prípade bezhotovostného prevodu je kúpna cena splatná do 14 dní od potvrdenia prijatia objednávky. Dátum splatnosti je uvedený v pokynoch k platbe, v zálohové faktúre. Kúpna cena je zaplatená v okamihu, keď je príslušná čiastka pripísaná na môj bankový účet.

O prijatí platby vám vystavím doklad o prijatej platbe, ktorý obdržíte do 3 pracovných dní od prijatia platby.

Ustanovenie § 2119 odst. 1 NOZ sa nepoužije.

Produkt/službu je možné v prípade dohody hradiť formou splátkového kalendára.

V prípade duchovných konzultácií sa zaväzujete odoslať príslušnú Vami zvolenú sumu do 7 dní od realizácie konzultácie. 

V. Dodacie podmienky

  1. SPÔSOB DODANIA produktu/služby

Služba/produkt vo formáte .pdf alebo .mp3 bude zaslaný po úhrade kúpnej ceny na vami zadanú elektronickú adresu ako príloha mailovej správy alebo zaslaním odkazu v podobe adresy webovej stránky, na ktorej je obsah možné stiahnuť či otvoriť. Duchovná konzultácia prebehne ONLINE na príslušnom Google meet odkaze po rezervácii termínu. 

  1. DODACIA LEHOTA

Ak je platba vykonávaná bežným bankovým prevodom, bude produkt/služba dodaný/á najneskôr do 3 pracovných dní potom, keď bude platba pripísaná na môj bankový účet.

  1. NÁKLADY NA DOPRAVU

S ohľadom na charakter produktu/služby nie sú účtované žiadne náklady na dopravu.

  1. Po dodaní produktu/služby si prosím čo najskôr skontrolujte funkčnosť a dostupnosť obsahu a ak zistíte nedostatky alebo vady, kontaktujte ma prosím, aby som mohla vykonať nápravu. Podrobnosti sú uvedené v čl. VIII týchto VOP.
  2. Digitálny obsah vyžaduje k plnej funkčnosti, aby ste mali k dispozícii hardwarové a softwarové vybavenie umožňujúce najmä otvoriť a pracovať s dokumentmi vo formáte pdf a mp3 (podrobnosti obsahuje čl. VI. VOP).

VI. Údaje o funkčnosti digitálneho obsahu a jeho súčinnosti s hardwarom a softwarom

  1. Digitálny obsah - produkt/službu zasielam len vám, ako Kupujúcemu, na vašu elektronickú adresu, prípadne sprístupnením adresy webovej stránky, kde je obsah umiestnený. Digitálny obsah vyžaduje k plnej funkčnosti, aby ste mali k dispozícii hardwarové a softwarové vybavenie umožňujúce otvoriť a pracovať s dokumentmi vo formáte .pdf alebo .mp3. Obsah stiahnete v internetovom prehliadači, pokiaľ bol dodaný formou zaslania odkazu na webovú stránku. Pre stiahnutie produktu/služby je nevyhnutné, aby ste boli pripojení k sieti internet s dostatočnou rýchlosťou pripojenia. Nezodpovedám za nedostupnosť obsahu v prípade nefunkčnosti či pomalej rýchlosti vášho internetového pripojenia. Môže sa stať, že je obsah krátkodobo dočasne nedostupný v prípade údržby dát alebo výpadkov servera. Webové stránky môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.
  2. Digitálny obsah je chránený autorským právom a nie je možné ho bez môjho výslovného súhlasu ďalej šíriť alebo umožniť jeho užitie ďalšími osobami. Produkt/služba slúži len ku vzdelávacím účelom a informačným účelom a je vytvorený s využitím mojich znalostí a skúseností. Jedná sa o návody a odporúčania a záleží na vašich schopnostiach a ďalších okolnostiach, aké výsledky s ich pomocou dosiahnete. Produkty nemôžu nahradiť osobnú konzultáciu. Nezodpovedám za váš prípadný neúspech v aplikácii postupov, rád a odporúčaní uvedených v rámci produktu/služby.

VII. Odstúpenie od kúpnej smlouvy

  1. Zo zákona môže spotrebiteľ od zmluvy uzavretej dištančným spôsobom spravidla odstúpiť bez uvedenia dôvodov v 14-dňovej lehote od uzavretia kúpnej zmluvy. Máte možnosť v lehote do 14 dní od uzavretia Kúpnej zmluvy odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia akéhokoľvek dôvodu, pokiaľ produkt/služba nesplní vaše očakávanie alebo i z akéhokoľvek iného dôvodu. V takom prípade ma prosím o uplatnenie garancie spokojnosti informujte elektronicky na podpora@bozskakatka.sk alebo písomne na adresu uvedenú v úvode týchto VOP. V informácii uveďte, že využívate právo vo 14 dňovej lehote odstúpiť od Kúpnej zmluvy v rámci garancie spokojnosti a priložte prosím pokiaľ možno i doklad o kúpe produktu/služby alebo oznámte aspoň dátum nákupu, vaše identifikačné údaje a údaj o tom, aký produkt/službu ste zakúpili. Odstúpenie nemusíte nijako odôvodňovať.
  2. Uplatnenie garancie spokojnosti formou podľa predchádzajúceho odstavca vo 14 dňovej lehote znamená, že musí byť odstúpenie od Kúpnej zmluvy odoslané mailom na podpora@bozskakatka.sk alebo odoslané poštou na moju adresu uvedenú v čl. II. odst. 1 VOP.
  3. Ako Kupujúci môžete od Kúpnej zmluvy odstúpiť i v ďalších prípadoch stanovených zákonom alebo Kúpnou zmluvou a VOP, najmä v prípade chybného plnenia (článok VIII. VOP). Ako Predávajúci som oprávnená od Kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia vašich povinností z Kúpnej zmluvy, najmä v prípade, keď by došlo k neoprávneným zásahom do webového rozhrania, porušeniu autorských práv a v ďalších prípadoch stanovených zákonom. Pokiaľ by zo strany Kupujúceho nedošlo k úhrade kúpnej ceny ani v lehote 10 dní po splatnosti, Kúpna zmluva sa uplynutím tejto lehoty ruší.
  4. Ak je Vám spoločne s produktom/službou poskytnutý darček, bonus, je darovacia zmluva medzi nami uzavretá s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od Kúpnej zmluvy z vašej strany bez uvedenia dôvodov, stráca darovacia zmluva účinnosť a ste povinní mi poskytnutý darček najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť. Všetky darčeky a bonusy sú zasielané či sprístupňované až po úhrade kúpnej ceny, ak nie je na webovom rozhraní uvedené, že sú posielané až po uplynutí lehoty garancie spokojnosti.

VIII. Záruka, práva z chybného plnenia, reklamačný poriadok

  1. Práva vznikajúce z chybného plnenia sa riadia platnými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
  2. Práva zo záruky sa riadia najmä ustanoveniami § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
  3. Ako Predávajúci vám zodpovedám, že produkt/služba pri prevzatí nemá vady. Ak ste spotrebiteľom, potom v prípade, že sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia, má sa za to, že produkt/služba bol vadný už pri prevzatí. Ak ste spotrebiteľom, zodpovedám i za to, že sa vady nevyskytnú v záručnej dobe, ktorá činí 24 mesiacov od prevzatia produktu/služby.
  4. V prípade výskytu vady, ktorú nemožno odstrániť alebo v prípade opakovaného výskytu vady alebo výskytu väčšieho počtu vád máte právo požadovať výmenu produktu/služby za nový alebo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. V prípade, že neodstúpite od zmluvy alebo neuplatníte právo na dodanie nového produktu/služby bez vád, môžete požadovať primeranú zľavu. Primeranú zľavu môžete žiadať i v prípade, že by som nebola schopná vám nový produkt/službu bez vád dodať, rovnako i v prípade, že by som nezjednala nápravu v primeranej dobe alebo že by vám zjednanie nápravy spôsobovalo značné ťažkosti. Vzhľadom k charakteru produktu/služby prichádza do úvahy ako vada nedostupnosť časti obsahu, prípadne chýbajúca alebo nečitateľná časť.
  5. Práva z chybného plnenia vám nenáležia, pokiaľ by ste pred prevzatím produktu/služby vedeli, že produkt/služba má vadu, alebo by ste vadu sami spôsobili. Záruka a nároky z zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym užívaním alebo uložením produktu/služby.
  6. Pokiaľ vám nebol produkt/služba dodaný v dodacej lehote, prosím, skontrolujte najprv zložky „hromadná pošta" alebo spam. Pokiaľ ani tam produkt/službu nenájdete, uplatnite reklamáciu podľa nasledujúceho odstavca.
  7. Reklamáciu u mňa uplatnite bez zbytočného odkladu po zistení vád. Reklamáciu môžete uplatniť mailom na elektronickú adresu podpora@bozskakatka.sk alebo zaslať písomne na adresu uvedenú v čl. II VOP. Uvítam, pokiaľ k reklamácii priložíte i faktúru či iný doklad o kúpe, popis reklamovanej závady a návrh riešenia reklamácie. Reklamáciu vybavím bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní, pokiaľ sa výslovne nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie vám poskytnем písomné potvrdenie, ste-li spotrebiteľ.

IX. Vybavovanie sťažností, riešenie spotrebiteľských sporov

 1. Ak máte k uzavretej Kúpnej zmluve, jej plneniu či mojej činnosti nejakú sťažnosť, kontaktujte ma prosím na adrese uvedenej v čl. II. VOP alebo na elektronickej adrese podpora@bozskakatka.sk

2. Podnikám na základe živnostenského oprávnenia, kontrolným orgánom je príslušný živnostenský úrad, dohľad nad dodržiavaním predpisov o ochrane spotrebiteľov vykonáva Česká obchodná inšpekcia. Dodržiavanie predpisov o ochrane osobných údajov dozoruje Úrad pre ochranu osobných údajov. I na tieto orgány sa môžete obrátiť so svojimi sťažnosťami.

3.Pokiaľ medzi mnou ako predávajúcim a spotrebiteľom dôjde k spotrebiteľskému sporu, má spotrebiteľ právo na jeho mimosúdne riešenie. Subjektom mimosúdneho riešenia podľa zákona č. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebiteľa, je Česká obchodná inšpekcia. Všetky podrobnosti k mimosúdnemu riešeniu sú uvedené na stránkach Českej obchodnej inšpekcie www.coi.cz. Spotrebiteľ môže využiť rovnako platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4.Uvádzam, že nie som viazaná žiadnymi kódexmi správania (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ).

X. Záverečné ustanovenia

  1. Kúpna zmluva je uzatváraná na dobu určitú, do doby splnenia povinností Predávajúceho a Kupujúceho zo zmluvy vyplývajúcich.
  2. Ochrana osobných údajov je riešená samostatným dokumentom, ktorý nájdete na webovom rozhraní.
  3. Vezmite prosím na vedomie, že som oprávnená tieto VOP jednostranne meniť, pre Kupujúceho však vždy platí text obchodných podmienok účinný v okamihu odoslania objednávky.
  4. Tieto VOP sú účinné od 11.1.2025.